2016. február 8., hétfő

NOTD | Valentin napi körmök 1.


Mivel a hét utolsó napján Valentin nap lesz, arra gondoltam, elindítok ezen a héten egy sorozatot, amelyben általam készített Valentin napi manikűröket mutatok meg.
A Valentin napot egyébként lehet szeretni, vagy utálni, egy azonban biztos: egy jó ok arra, hogy az egyik kedvenc hobbimmal foglalkozzak, azaz a körmeimmel. :)

Ma tulajdonképpen kettő manikűrt fogok mutatni. 
Az első, amikor minden egyes körmöm sarkába egy szívecskét rajzoltam pontozó segítségével. Az alap egy mályva szín, a szívecskéket pedig egy sötétlilával vittem fel. 
A felhasznált lakkokat a bejegyzés végén olvashatjátok.




Ha pedig mindezt ki szeretnénk egészíteni, akkor remekül mutat, ha a kis szívecskék köré pöttyöket viszünk fel szintén a pontozó segítségével, én ezt rózsaszín pöttyökkel képzeltem el.






Felhasznált lakkok

Aden gel effect - GE. 11. (teszt ITT)
H&M nail polish - Stunning purple
Essie - 802 Off the shoulder


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...