2016. február 6., szombat

The Body Shop | British Rose testvaj



Bevallom, TBS testvajam még soha nem volt, pedig már nagyon régóta vágyom rá. Leginkább a moringásra, azonban abból nem volt kis kiszerelés az üzletben, én pedig először kis kiszerelést szeretnék venni, és ha beválik, akkor venném meg a nagyot, hiszen elég sok pénzt fizetünk érte.

Szóval bementem az Alleeba és ismételten megszaglásztam az új kollekció - British Rose - testvaját, amely újra elkápráztatott. Mivel ebből volt kis kiszerelés (50 ml), úgy döntöttem, eljött az én időm, megérdemlem, hogy meglepjem vele magam.


A csomagolás számomra roppant nőies és elegáns, amely a rózsa illathoz, és ahhoz, amit egy rózsa képvisel, illik. 
Az illata nem feltétlenül olyan, mintha valódi rózsacsokorba szagolnék, mégsem találom műnek, engem magával ragadott teljesen. 
Habár én nem tudom a télhez kötni ezt a kollekciót, számomra teljes mértékben a tavaszt hozza el az illat, a felfrissülést, a megújulást, a nőiességet és az eleganciát, amelyet megcsillogtathatunk a kezdő napsütés, a madárcsicsergés és a rügyező, virágzó fák gyönyörűséges látványa közepette. 



A leírás szerint egyébként ez egy ragyogásfokozó termék, amely minden bőrtípus hidratálására alkalmas.
Az állaga könnyed, sőt, nem olyan, amit a testvaj megnevezéstől vártam, sokkal inkább testápolószerű állag fogadott, meg is lepődtem rajta. Viszont gyorsan beszívódik és eddig jól is hidratált, ami pozitívum. És az illata... na az illata a bőrömre kenve még inkább elvarázsol, más, mint a tégelyben. Esténként kenem be vele magam, és reggel még érzem az illatát, ami eddig csak a Niveára volt jellemző.

Nekem tehát nagyon bejött ez a termék, alig várom, hogy a moringa illatra is beruházzak. :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...